Péter twitterezik

Friss topikok

  • CatEye: Hiányozni fognak a vidám, vicces írásaid Péter! Tanulj meg jóóól főzni, és jövőre indulj te is a C... (2009.12.10. 19:21) Péter vagyok és kóstoltam...
  • DINI: Hát ez a baj a mi társadalmunkkal hogy folyamatosan előitéleteink vannak!Igen én Garay Zsuzsáról b... (2009.11.18. 22:33) Barbie és a többiek....
  • CatEye: Sajnáltam szegény Bérczit! Igen csalódottnak tűnt.... (2009.10.26. 21:55) Kóstolónap volt újra
  • CatEye: Én is csípem a puliszkát! Persze ízlések és pofonok. Szegény Peti, neked ezek szerint pofon volt. ;) (2009.10.14. 11:40) Na megnéztem...
  • CatEye: "pukkintsad ki Petike!" :DDDDDDDD a hátamon pörgök a röhögéstől!!! felidézted bennem gyermekkkorom... (2009.10.08. 08:46) Eljött az első adás ideje, kóstolásra fel!

Linkblog

HTML

Kóstolónap volt újra

2009.10.21. 00:23 | Péter a kóstoló | 1 komment

Nem tudom ki hogy van vele, de én nagyon tudok macskajajra enni. Szinte mindegy, hogy mit, de sokat. Az elgyötört szervezet szinte sírva könyörög a betevőért, én pedig általában jó vagyok magamhoz, megkönyörülök nekem és jól megetetem magam.

Hogy mindez miért jutott az eszembe? Lehet találgatni…

Annyit segítek, hogy az esti Castingban a kóstolás után mindkét tál ételt megettem, és mire végeztem, már a kezem sem remegett annyira.

Két nagyon finom és különleges ételt hoztak ma nekem. Az egyik egzotikus keleti holmi volt, ananászban szervírozott thai tenger gyümölcsei. Mindent visszavonok, amit a vízi herkentyűkkel kapcsolatban eddig mondtam. Ez az étel csodálatos volt! Kicsit csípett, kicsit édes volt és nagyon-nagyon ízletes.

A másik tálon olaszosnak tűnő íz-bomba ketyegett. Egészen különleges, pikáns csirke, sajtos spagettival. Szegény, elkínzott gyomromnak gyógyszer volt a savanykás, fűszeres íz.

A szavazatomat mégis a thaira adtam, egyszerűen olyan finom volt, hogy nem tehettem mást.

A két tál étel elpusztítása után kicsit még visszakapcsoltam a tévét és töredelmesen bevallom, elszundítottam. A stáb rendes volt és csak akkor ébresztettek fel, amikor már mindenki összecsomagolt és készültek bezárni a stúdiót.

Így viszont kipihentem magam annyira, és fenn tudtam maradni, hogy megnézzem a Castingban, hogy kik is főzték ezt a két igazán különleges ételt.

A thait Bérczi Róbert követte el. Hiába, na, az a fickó nagyon tud főzni!

A spagetti Matthew Braghini mesterműve volt. Ez az olasz-amerikai fazon nagy csibésznek látszik és főzni is tud. Elsősorban azonban életművésznek tűnik és ezért rögtön a szívembe zártam. A spagettit legyőzte a thai fogás, de a zsűri Matthew-nak adott egy újabb esélyt a középdöntőben.

Én is adok magamnak egy újabb esélyt és elhúzok aludni.

A bejegyzés trackback címe:

https://peterkostol.blog.hu/api/trackback/id/tr71465091

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CatEye 2009.10.26. 21:55:04

Sajnáltam szegény Bérczit! Igen csalódottnak tűnt....
süti beállítások módosítása