Péter twitterezik

Friss topikok

  • CatEye: Hiányozni fognak a vidám, vicces írásaid Péter! Tanulj meg jóóól főzni, és jövőre indulj te is a C... (2009.12.10. 19:21) Péter vagyok és kóstoltam...
  • DINI: Hát ez a baj a mi társadalmunkkal hogy folyamatosan előitéleteink vannak!Igen én Garay Zsuzsáról b... (2009.11.18. 22:33) Barbie és a többiek....
  • CatEye: Sajnáltam szegény Bérczit! Igen csalódottnak tűnt.... (2009.10.26. 21:55) Kóstolónap volt újra
  • CatEye: Én is csípem a puliszkát! Persze ízlések és pofonok. Szegény Peti, neked ezek szerint pofon volt. ;) (2009.10.14. 11:40) Na megnéztem...
  • CatEye: "pukkintsad ki Petike!" :DDDDDDDD a hátamon pörgök a röhögéstől!!! felidézted bennem gyermekkkorom... (2009.10.08. 08:46) Eljött az első adás ideje, kóstolásra fel!

Linkblog

HTML

Újra itt

2009.11.25. 09:03 | Péter a kóstoló | Szólj hozzá!

Igen-igen, újra itt, újra én. Éljen, éljen, éljek én! Ováció, hullámozzatok!

A Casting a vége felé közelít, már a második középdöntőhöz cipelhettem a lábosokat, meg az eszcájgot. De most kitrükköztem a kameramanokat és egy pillanatra képernyőre kerültem. Mert annyira hiányzik. Kíváncsi vagyok, ki veszi észre, hogy mikor láthatott a műsorban. Annyit elárulok, hogy a hűtő környékén bukkanok fel, de sajnos hamar kirángatnak a képből.

Ma újra főzött Matthew és Garay Zsuzsa. Mindketten kaptak egy lazacot, aztán nekiálltak megsütni és közben olyan szórakoztatónak lenni, amennyire csak bírtak. Ez egy darabig egész jól ment, de aztán valamiért mind a ketten elkezdték magyarázni a lazacok életét. A baj csak az, hogy egyikük sem értett hozzá.

Talán nem mondtam, de nálunk a családban ősi hagyomány a pecázás. Én már öt évesen meg tudtam különböztetni a tüskés pikót a szélhajtó küsztől és ahogy a horgászat tébolya egyre inkább elhatalmasodott idősebb férfi családtagjaimon, úgy tanultam meg, hogy a legnagyobb szürkeharcsákat a Pó folyóban lehet fogni, hogy az angolna kimászik a szárazra és, hogy aki szereti megenni az angolnát, az ne kérdezze meg, hogy vajon egy angolna mit eszik. Szóval a lazacokról is tudok egyet s mást. Matthew és Zsuzsa viszont csak egyet tud a lazacokkal kapcsolatban biztosan, hogy hogyan kell megsütni őket. Ebben viszont mindketten nagy májerek. Mondjuk Váncsán meglepődtem, hogy nem szólt bele a fejtegetéseikbe. Elvégre ő mindent tud, nem? És persze az is eszembe jutott, hogy, ha lesz horgászműsor, akkor simán indulhatnék a műsorvezetésért.

Zsuzsa rizses tócsnija nem jött be igazán a zsűrinek, de igazából amúgy sem ételek, hanem emberek versenyeztek. Matthew pedig láthatóan nagyon bejött mindenkinek. Még akkor is amikor egy olyan érthetetlen faviccet próbált elsütni sikertelenül, amitől még a citrom levet eresztett bánatában.

Végül persze Matthew győzött, így Keresztúri Feri mellett ő került be a döntőbe.

A következő középdöntőben Papp Dani és Christope Deparday csap össze, szóval mindenképpen három férfi közül kerül ki a győztes.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://peterkostol.blog.hu/api/trackback/id/tr141550794

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása