Péter twitterezik

Friss topikok

  • CatEye: Hiányozni fognak a vidám, vicces írásaid Péter! Tanulj meg jóóól főzni, és jövőre indulj te is a C... (2009.12.10. 19:21) Péter vagyok és kóstoltam...
  • DINI: Hát ez a baj a mi társadalmunkkal hogy folyamatosan előitéleteink vannak!Igen én Garay Zsuzsáról b... (2009.11.18. 22:33) Barbie és a többiek....
  • CatEye: Sajnáltam szegény Bérczit! Igen csalódottnak tűnt.... (2009.10.26. 21:55) Kóstolónap volt újra
  • CatEye: Én is csípem a puliszkát! Persze ízlések és pofonok. Szegény Peti, neked ezek szerint pofon volt. ;) (2009.10.14. 11:40) Na megnéztem...
  • CatEye: "pukkintsad ki Petike!" :DDDDDDDD a hátamon pörgök a röhögéstől!!! felidézted bennem gyermekkkorom... (2009.10.08. 08:46) Eljött az első adás ideje, kóstolásra fel!

Linkblog

HTML

Megvolt az 1. középdöntő...nélkülem...

2009.11.18. 13:27 | Péter a kóstoló | Szólj hozzá!

Az a pálya, hogy mostantól nem kóstolok, viszont ahogy mondtam, teljesen beépültem a csapatba. Mondhatnám, hogy meg sem tudnak mozdulni nélkülem, de attól tartok, átlátnátok a szitán. Szóval a kóstolásnak vége, de maradtam a csapatban, vannak apróbb feladatok és legalább tudósíthatok a forgatásokról.

Annak, aki nem látta, összefoglalnám, hogy hol tart ez a vetélkedő.

Hatan kerültek a középdöntőbe. Innen meg majd hárman jutnak tovább.

  1. Christophe Deparday, aki francia és fura. Szerintem semmilyen nyelven nem tud, de gátlástalanul beszél bármelyiken. Piszok jól főz, de semmit nem érteni a süketeléséből.
  2. Bertók Tibi. Zenészcsóka. Mindig feketében jár, de ehhez képest elég vigyori pofa.
  3. Matthew Braghini, aki olasz-amerikai és zenetanár. Nagyon vicces fickó, bár kicsit ufónak tűnik itt a pesti flaszteren.
  4. Keresztúri Feri. Ezer éve szeretném már leírni ezt: a csapat benjáminja. Na, ez is megvolt. Feri tipikus zseni, valószínűleg bármiben jó lenne.
  5. Papp Dani kicsit kortévesztett alak. Báró Papp Dániel, he-he. Annyit kell róla tudni, hogy a magyar konyhaművészetet nagyjából a családja találta ki.
  6. És Garay Zsuzsa, akin meglepődnék, ha egyszer legalább nem párducmintás műszőrmében állna neki főzni. Természetesen homárt.

Na, közülük kerülnek ki a döntősök. Szerintem mind nagyon érdekes alak. Csak az fáj, hogy Edrise annak idején kiesett. Nekem ő volt a kedvencem.

A mai műsorban Keresztúri Feri és Bertók Tibi mérte össze tudását. Tibi lecsós, paradicsomos káposztás kacsájával alaposan melléfogott, mert Váncsa rögtön az elején kijelentette, hogy utálja a paradicsomos káposztát. Na, innen szép nyerni, gondoltam.

Ferit nagyjából mindenki imádja a stábból. Pedig a szerkó, amiben megjelent, gyalázatos volt. Fel is ajánlottam neki a trikómat, de valamiért ragaszkodott az óvodás viselethez. Persze neki mindegy. Valószínűleg csinálhatott volna egy sima rántottát, akkor is imádták volna. De ő azért alaposan kitett magáért. Rizottót csinált, nem is akármilyet. Fogadtunk a világosító fiúkkal, hogy ki nyer. Mindenki Ferire akart fogadni. Na, gondoltam, akkor én meg a Tibire fogadok, ha bejön, kaszálok. Hát nem jött be. Úgyhogy én mosogathattam el az összes edényt és serpenyőt. Ennek ellenére jó kis nap volt. Csak a kóstolás hiányzik, de az nagyon. Talán a Váncsa azért hagy valamit…

 

A bejegyzés trackback címe:

https://peterkostol.blog.hu/api/trackback/id/tr451534176

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása