Péter twitterezik

Friss topikok

  • CatEye: Hiányozni fognak a vidám, vicces írásaid Péter! Tanulj meg jóóól főzni, és jövőre indulj te is a C... (2009.12.10. 19:21) Péter vagyok és kóstoltam...
  • DINI: Hát ez a baj a mi társadalmunkkal hogy folyamatosan előitéleteink vannak!Igen én Garay Zsuzsáról b... (2009.11.18. 22:33) Barbie és a többiek....
  • CatEye: Sajnáltam szegény Bérczit! Igen csalódottnak tűnt.... (2009.10.26. 21:55) Kóstolónap volt újra
  • CatEye: Én is csípem a puliszkát! Persze ízlések és pofonok. Szegény Peti, neked ezek szerint pofon volt. ;) (2009.10.14. 11:40) Na megnéztem...
  • CatEye: "pukkintsad ki Petike!" :DDDDDDDD a hátamon pörgök a röhögéstől!!! felidézted bennem gyermekkkorom... (2009.10.08. 08:46) Eljött az első adás ideje, kóstolásra fel!

Linkblog

HTML

A nagy bevásárlás

2009.12.02. 13:04 | Péter a kóstoló | Szólj hozzá!

Na, most azt képzeljétek el, hogy azt a feladatot kaptam, hogy vásároljak be a forgatáshoz. Adtak egy szép kövér listát és nekiindultam a városnak, hogy beszerezzek mindent, ami a következő középdöntő főzőcskézéshez kell.

A listán a következők voltak:

Sertés szűz.

Uram, atyám! Hát nekem kell ellenőrizni, hogy a nyomorult disznó élt-e már nemi életet? És hogyan?! Mindig mondtam, hogy a főzés egy perverzió. Most komolyan, íz alapján meg lehet állapítani, hogy az ember egy kiélt disznót fogyaszt vagy egy önmegtartóztatót?

Laska.

Az meg mi? Felhívtam a tudakozót, de letették. Igaz, hogy korábban náluk érdeklődtem arról, hogy miként lehet megállapítani egy halott disznóról, hogy szűz-e. Hívtam pár barátomat, ismerősömet. Az egyik azt mondta, hogy a laska az egy kabátféle, olyan, mint a lemberdzsek, csak nem az. A másik, hogy becézett lengyel női név. És hozzátette, hogy VIT táborban. 1979-ben egy Cimea Vikis törölközőn ismert meg jobban egy Laska nevű lányt. Nem faggattam tovább. A leghülyébb azt állította, hogy Laska egy intelligens ormányos kenguru a Xodo bolygóról, látta az Enterprice sorozatban és, hogy szerinte használjak defibrillátort, mert a sima sugárvető nem fogja.

Bálnaháj

Ezt legalább tudtam, hogy mi. Biztos a francia muki kért ilyen abnormális dolgot. Mit fog főzni? Óriási bálnatöpörtyűket?! És hol lehet kapni ilyet? A Vásárcsarnokban próbálkoztam, de vagy kiröhögtek, vagy megkergettek. Végül vettem egy vödör libahájat, egy fúrógép tokmányába befogattam egy habverőt és szép krémesre pörgettem. Úgy voltam vele, hogy lemegyek hídba, ha bárki tudja, hogy hogyan néz ki a bálnaháj. Egy kis bibi azért akadt. A bálnahájat a kellékes fiúk írták a bevásárló cetlire, hogy szívassanak. Sikerült is nekik, a fene egy meg. Úgy röhögtek, amikor beállítottam a vödörrel, hogy azt hittem megfulladnak. Illetve inkább reménykedtem benne, amikor rájöttem, hogy átvertek.

Petrezselyem, kapor, karalábé, meg ilyenek, ezekkel hamar végeztem.

Fahéj.

Ezt először fahájnak olvastam és kezdtem teljesen feladni, de szerencsére sikerült kisilabizálni.


A stúdióban már javában készülődtek az utolsó elődöntőhöz. A francia Christophe és Papp Dani mérkőztek meg nehézsúlyú főzésben. Minden jól sikerült Christophe nyert és arra is rájöttem, hogy a szűzies disznó az nem is úgy van, a laska meg egy ronda, de finom gomba. A kalapja ilyen izé, fura, mint egy hátba vágott palacsinta. Na, mára ennyi, legközelebb döntő lesz.

A bejegyzés trackback címe:

https://peterkostol.blog.hu/api/trackback/id/tr991568644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása