Péter twitterezik

Friss topikok

  • CatEye: Hiányozni fognak a vidám, vicces írásaid Péter! Tanulj meg jóóól főzni, és jövőre indulj te is a C... (2009.12.10. 19:21) Péter vagyok és kóstoltam...
  • DINI: Hát ez a baj a mi társadalmunkkal hogy folyamatosan előitéleteink vannak!Igen én Garay Zsuzsáról b... (2009.11.18. 22:33) Barbie és a többiek....
  • CatEye: Sajnáltam szegény Bérczit! Igen csalódottnak tűnt.... (2009.10.26. 21:55) Kóstolónap volt újra
  • CatEye: Én is csípem a puliszkát! Persze ízlések és pofonok. Szegény Peti, neked ezek szerint pofon volt. ;) (2009.10.14. 11:40) Na megnéztem...
  • CatEye: "pukkintsad ki Petike!" :DDDDDDDD a hátamon pörgök a röhögéstől!!! felidézted bennem gyermekkkorom... (2009.10.08. 08:46) Eljött az első adás ideje, kóstolásra fel!

Linkblog

HTML

Itt van az ősz...

2009.10.28. 20:40 | Péter a kóstoló | Szólj hozzá!

Itt van az ősz, itt van. Újra kabátot kell hordani. Lassan már csak egy komolyabb dózis töltött káposztával lehet mosolyt firkálni az búrámra. Azért vannak még biztos pontok az életben,  például a Casting forgatása.

A stúdióban sosincs náthás idő. A stábtagok jó fejek, a reflektorok pedig befűtik a stúdiót, úgyhogy lekerülhet a kabát, lehet villantani a kivarrt jattost.

Tegnap, mikor megjöttem, olyan hangulatom, volt, mint, akit most rúgtak ki a citromszopó bajnokságról túlzott vidámság miatt. Szerencsére Zsigmond Gábor faarcú poénjai és Váncsa agyrohasztó körmondatai visszahoztak az életbe.  Felvettem az emblémámmá vált trikót, ami egyáltalán nem koszos, hanem tisztán is direkt ilyen színű.

Egy kis békés tévézés után Judit (ez a csaj, ho-ho-hó…) meghozta a két jelölt főztjét. Két tál pompás étel, két teljesen eltérő íz világ. Neme meg csak az a dolgom, hogy kóstolgassak.

 

Megnéztem a műsort, tudom, hogy a bitangjó kakashere pörköltet Szabó Zsolt főzte. Nekem nagyon ízlett, én erre szavaztam. Szerintem Zsolt is jó arc, egy igen jól tartott zalasági Chuck Norris. És az a szakácsjelmez… Egy fehér sisakkal kiegészítve beállhatna rohamosztagosnak. A birodalmi szakács. Aki ferencjóska bajuszban főzi a herét Dart Vadernek.

A másik étel - amire a zsűri voksolt – egy igen kellemes, májjal és barackkal töltött bélszín volt. Étlapon elterjedtebb nevén cordon bleu-ként szerepel. Finom volt, de nem bírta űberolni a kakaspörit. Hogy a zsűrinek miért tetszett mégis inkább ez? Aki látta a műsort, tudja. Keresztúri Feri a young zseni típus méretes példánya. Lazán összevágta ezt a könnyűnek egyáltalán nem nevezhető ételt, közben pedig társalkodott és olyanokat dobott be  tengerhajózásból, meg konyhai ismeretekből, hogy még a sokat látott Váncsa István is megemelte a kalapját. A fickó olyan volt, mint aki a képernyőre termett. Nulla zavar, zéró megilletődöttség. Kúlság ezerrel.

Szóval szép nap volt, jó ételekkel.

Azoknak pedig, akik ebben az undorító időben a pocsolyákat kerülgetik, azt üzenem, hogy a legpocsékabb hangulatot is meg lehet változtatni egy jó étellel.

A bejegyzés trackback címe:

https://peterkostol.blog.hu/api/trackback/id/tr881482399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása