Péter twitterezik

Friss topikok

  • CatEye: Hiányozni fognak a vidám, vicces írásaid Péter! Tanulj meg jóóól főzni, és jövőre indulj te is a C... (2009.12.10. 19:21) Péter vagyok és kóstoltam...
  • DINI: Hát ez a baj a mi társadalmunkkal hogy folyamatosan előitéleteink vannak!Igen én Garay Zsuzsáról b... (2009.11.18. 22:33) Barbie és a többiek....
  • CatEye: Sajnáltam szegény Bérczit! Igen csalódottnak tűnt.... (2009.10.26. 21:55) Kóstolónap volt újra
  • CatEye: Én is csípem a puliszkát! Persze ízlések és pofonok. Szegény Peti, neked ezek szerint pofon volt. ;) (2009.10.14. 11:40) Na megnéztem...
  • CatEye: "pukkintsad ki Petike!" :DDDDDDDD a hátamon pörgök a röhögéstől!!! felidézted bennem gyermekkkorom... (2009.10.08. 08:46) Eljött az első adás ideje, kóstolásra fel!

Linkblog

HTML

Kérdezték tőlem...

2009.11.04. 10:48 | Péter a kóstoló | Szólj hozzá!

Kérdezték tőlem, hogy miért vagyok akkora gizda, hogy tévénézéshez is ott a fejemen a napgép. Elárulok egy kulisszatitkot. Amíg az ételek készülnek, néha hunyok egyet. A reflektorokat viszont nem lehet csak úgy lekapcsolni, mint egy asztali lámpát.  Na, ilyenkor leborítom az arcot a napgéppel, hátradőlök a fotelben és szunyálok egyet. Mire Judit megjön a táppal, már kisimult vagyok, mint egy frissen vasalt ing. Meg lehet nézni a tévében. Ugye, milyen jól nézek ki?

Ez a mostani kóstolás nem volt egy kihívás. Sokkal nehezebb volt valahogy félrenézni, amikor Judit lehajolt abban a nyitott ruhácskában és lerakta a két tányért. Állandóan ezt csinálja velem, aztán csuda-e, hogy csak hebegek-habogok és néha kétszer is be kell hozni azt a tányért…

Megfigyeltem, hogy minden ivarérett fickó zavarban van Judit öt méteres körzetében, még Zsigmond Gábor is, aki pókerarc, de ilyenkor előveszi a legveszélyesebb fahumorát.

Visszatérve az ételekre, igaz, hogy az egyik étel magyaros volt, de ponty. Egy halászlével még zavarba lehetett volna hozni, de egy bármilyen más akármennyire tökéletesen elkészített ponttyal csak akkor, ha a másik tányéron meg medúza van. Szerencsére nem az volt.

Természetesen az egzotikus ízesítésű csirkére voksoltam.

Amikor megnéztem a műsort, láttam, hogy a halat Papp Dani készítette, aki teljesen meggyőzte a zsűrit, de nem igazán győzött meg engem. Szóval a zsűri szerint Dani volt a jobb. Hát, nem tudom… Az igaz, hogy piszok jól tud főzni, meg hát az is igaz, hogy a magyar szakácsművészet kábé felét a családja találta ki, szóval sok igazsága van a zsűrinek, de én szerintem, az a férfi, aki hagyja, hogy a frufruja túl nőjön az orrán, más gaztettekre is képes. Nagybátyám, aki kicsit idősebb nálam és teljesen korrekt ember, például múltkor simán letette szkanderben a vajda kisebbik fiát, szóval ő azt mondta, hogy ez a Dani erősen emlékezteti őt Szacsvay színművészre, akinek Papp szakácsjelölttel szemben, jól áll ez a stílus.

Dani ellenfele Edrise volt, aki egy kedves, csinos és vicces feka csaj. Úgy feka, hogy tök magyar, sose volt Afrikában, magyarul álmodik, szóval csak a színe tejeskávé és amúgy, minden szempontból a szívem csücske. Én rá szavaztam volna. És a csirkéje is ízlett. És nem is értem a zsűrit. Tudom, hogy a Dani profi, de ez a lány meg kedvesen vicces. Mondjuk a műsorból kiderült, hogy nem annyira profi a főzésben, de szerintem még ezt is jól adta elő, szóval nekem bejött. Nagybátyám szerint viszont ne nagyon csápoljam körbe a csajt, mert már így is túl sokat feszegettem a pofozóláda fedelét, aztán egyszer majd arra jövök rá, hogy otthagyott a barátnőm, viszont az ilyen Edrise kaliberű csajok meg lepattintanak. A bratyónak mindig igaza van, kivéve, ha azt állítja, hogy simán haza tud vezetni, mert ez szinte soha nem igaz, tekintve hogy én még nem láttam józanul.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://peterkostol.blog.hu/api/trackback/id/tr461497934

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása