Péter twitterezik

Friss topikok

  • CatEye: Hiányozni fognak a vidám, vicces írásaid Péter! Tanulj meg jóóól főzni, és jövőre indulj te is a C... (2009.12.10. 19:21) Péter vagyok és kóstoltam...
  • DINI: Hát ez a baj a mi társadalmunkkal hogy folyamatosan előitéleteink vannak!Igen én Garay Zsuzsáról b... (2009.11.18. 22:33) Barbie és a többiek....
  • CatEye: Sajnáltam szegény Bérczit! Igen csalódottnak tűnt.... (2009.10.26. 21:55) Kóstolónap volt újra
  • CatEye: Én is csípem a puliszkát! Persze ízlések és pofonok. Szegény Peti, neked ezek szerint pofon volt. ;) (2009.10.14. 11:40) Na megnéztem...
  • CatEye: "pukkintsad ki Petike!" :DDDDDDDD a hátamon pörgök a röhögéstől!!! felidézted bennem gyermekkkorom... (2009.10.08. 08:46) Eljött az első adás ideje, kóstolásra fel!

Linkblog

HTML

Péter vagyok és kóstoltam...

2009.12.09. 11:01 | Péter a kóstoló | 1 komment

Én voltam az a fickó, aki egy apró szobában ülve végigettem a Casting című tévészakácsokat válogató műsorba jelentkező séfek főztjét. Tudjátok, a trikós csávó…


Végig kísértem a műsort egészen a döntőig és most, hogy vége, nagyon fog hiányozni.

Azt már mindenki tudja, aki nézte a műsort, hogy a vetélkedőt Christophe, a francia séf nyerte. Az ürge piszkosul tud főzni és persze közben olyan franciásan ollalázik, meg csettintget a nyelvével, ahogyan csak egy francia séf tud. Beíratják egy magyar tanfolyamra és akkor majd azt is megértjük, amit eddig csak összehalandzsázott. A győzelem jogos.

De szerencsére a másik két döntőstől sem kell elbúcsúzni, valószínűleg fel fognak bukkanni a műsorban később. Feri biztosan hozta a formáját, és ha ennyi évesen így nyomja, akkor kinéz neki egy saját műsor pár év múlva. Matthew pechére májas ételt kapott, amitől konkrétan rosszul lett, mert az amerikaiak nem esznek zsigereket. Próbáltam elképzelni, hogy nekem kell mondjuk macskát főzni, vagy kígyót és teljesen megértettem szegény fickót.

Azt azért jegyezzük meg, hogy nagyon viccesen undorodott.


De mi lesz velem?


Próbáltam odasomfordálni Christophe-hoz, hátha beállhatnék kuktának mellé, de csak vigyorgott és orrhangon mondott valamit én retardáltnak érettem, de biztos nem az volt.


Aztán a zsűrinél próbálkoztam, de csak a koszos tányérokat nyomták a kezembe. Aztán lekapcsolták a reflektorokat és bezárták a stúdiót.


Most mi legyen?

Tippeket, ötleteket kérem a kiadóba.

Addig is, amíg kitalálom, hazamegyek és kipróbálok pár receptet, amit a felvételek alatt láttam. Hátha a következő Casting-ban már nem Péter leszek, aki kóstol, hanem Péter, a séf.

A bejegyzés trackback címe:

https://peterkostol.blog.hu/api/trackback/id/tr561585475

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CatEye 2009.12.10. 19:21:36

Hiányozni fognak a vidám, vicces írásaid Péter!
Tanulj meg jóóól főzni, és jövőre indulj te is a Castingon! :D
Már ha tényleg lesz jövőre is!
Szia!
süti beállítások módosítása